مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-10اجتماعي

اردوهای راهیان نور کرمانشاه مجازی می شود


رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بنا داریم از ظرفیت فضای مجازی برای آشنایی جامعه و نسل جوان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس استفاده کنیم و اردوهای راهیان نور را در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بنا داریم از ظرفیت فضای مجازی برای آشنایی جامعه و نسل جوان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس استفاده کنیم و اردوهای راهیان نور را در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.

یونس عزیزی امروز(20 اسفند) در نشست خبری روز راهیان نور با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است، اضافه کرد: اردوهای راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنجینه تمام نشدنی است که می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

عزیزی با بیان اینکه کرونا اردوهای راهیان نور را تعطیل کرد، گفت: بنا داریم از ظرفیت فضای مجازی به ویژه سایت مرصاد یار برای آشنایی جامعه و نسل جوان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس استفاده کرده و اردوهای راهیان نور را در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان نور کرمانشاه مجازی می شود

اردوهای راهیان نور کرمانشاه مجازی می شود