مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-10سياسي

عنوان «شهر خلاق موسیقی» باید برای سنندج ماندگار شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با استقبال از پیشنهاد ایجاد شورای سیاست گذاری «سنندج، شهر خلاق موسیقی» گفت: باید کاری کنیم این عنوان برای سنندج از طرف یونسکو ماندگار شود.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با استقبال از پیشنهاد ایجاد شورای سیاست گذاری سنندج، شهر خلاق موسیقی گفت: باید کاری کنیم این عنوان برای سنندج از طرف یونسکو ماندگار شود.

محمد ابراهیم زارعی در جلسه ای که به منظور ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملی در راستای تثبیت عنوان شهر خلاق موسیقی برای سنندج برگزار شد؛ با اشاره به اینکه پیوستن سنندج به مجموعه شهرهای خلاق جهان حاصل تلاش های دلسوزان حوزه فرهنگ و هنر همچنین مدیران استان و شهرداری سنندج است، اظهار کرد: دقت در انتخاب اعضای حقیقی و حقوقی شورای سیاست گذاری سنندج، شهر خلاق موسیقی می تواند در ماندگاری آن طی دوره های بعدی از سوی یونسکو بسیار موثر باشد.

وی در ادامه ایجاد موزه موسیقی و مرکز اسناد موسیقی را گامی مثبت و موثر در تثبیت شهر خلاق موسیقی عنوان کرد.

زارعی در ادامه خاطرنشان کرد: در سفر اخیر دکتر نوبخت به کردستان، پیشنهاد دادیم با توجه به منحصر به فرد بودن عمارت خسروآباد سنندج، می توانیم آن را به خانه مشاهیر ایران تبدیل، اسناد و مدارک مربوط به مشاهیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان «شهر خلاق موسیقی» باید برای سنندج ماندگار شود

عنوان «شهر خلاق موسیقی» باید برای سنندج ماندگار شود