مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-10اقتصادي

در سال 1400 اتفاقات بزرگی در پاکسان رخ خواهد داد


مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان منتهی به 30 آذر 1399 روز سه شنبه مورخ 19 اسفندماه سال جاری و با حضور بیش از 76درصد سهامداران و علی ملکی عضو هیئت مدیره و معاون مجامع و امور شرکت های توسعه صنایع بهشهر به عنوان رییس مجمع، - امیرعلی نعمت اللهی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، مجید امدادی از گروه سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران و جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پاکسان، در ابتدای جلسه حسن بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان و دبیر این مجمع گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال مالی 1399 توضیحاتی ارائه نمود.

ثبت رکورد پاکسان در سال مالی 99 پاکسان اشاره کرد و افزود: در حوزه صادرات هم فعال بودیم و برنامه های خوبی هم برای این حوزه در دست اجرا داریم.

میزان درآمد ریالی ما در بخش صادرات رشد 75 درصدی به نسبت دوره مالی قبل داشت و در حال تدوین برنامه هایی به منظور افزایش عمق حضور پاکسان در 18 کشوری است که در بخش صادرات محصول به آنجا فعالیم تا فروشی پایدار توام با افزایش سهم بازار را در این بخش داشته باشیم.

بقایی ضمن اشاره به مدیریت هزینه ها در بخش دموراژ مواد اولیه وارداتی و انبار داری یادآورشد: زمینی در احمد آباد مستوفی که در گذشته متعلق به پاکسان بود و به فروش رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 1400 اتفاقات بزرگی در پاکسان رخ خواهد داد

در سال 1400 اتفاقات بزرگی در پاکسان رخ خواهد داد