مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-10سياسي

انتظار ظهور منجی سند هویت ما است


بعثت، عاشورا و ظهور ریشه های فرهنگ ساز جامعه اسلامی هستند و انتظار ظهور منجی سند هویت ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث اظهار کرد: مهم ترین وظیفه ای که به عهد نبی مکرم اسلام بود مبارزه با جهل و گمراهی بوده است همان طور که در اولین آیات و سوره ای که بر پیامبر نازل شد نیز به آن اشاره شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: آنچه خداوند متعال از طریق وحی بر پیامبر نازل فرموده است علم و دانشی است که بشر هیچ گاه با توان خود نمی توانست به درک آن نائل شود و به همین دلیل هم قرآن کریم بخشنده است و می تواند انسان ها را از گمراهی و نادانی برهاند ضمن اینکه پیامبر و وحی قرار نیست چیزهای عادی را به ما بیاموزند، از این طریق ما به دانشی دست میابیم که تنها نزد خدا است.

امام جمعه قزوین تبیین کرد: پیامبر اسلام با گمراهی مقابله کرده اند و این موضوع از روز ابتدای بعثت تا عاشورا، تا امروز و تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه دارد، از خود سوال کنیم که آیا ما سهممان از این هدایت را گرفته ایم؟ چرا که خداوند با پیامبر ما را راهنمایی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار ظهور منجی سند هویت ما است

انتظار ظهور منجی سند هویت ما است