مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-10سياسي

رونمایی از 5G استان هرمزگان بزودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بابک تراکمه، عضو هیأت مدیره همراه اول صبح امروز چهارشنبه بیستم اسفندماه در آیین اتصال روستا های استان هرمزگان به شبکه اینترنت که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، - عضو هیأت مدیره همراه اول ضمن تشریح وضعیت شبکه این اپراتور در هرمزگان، خبر از اتفاقات خوبی برای این استان داد و گفت: 5 G بزودی به هرمزگان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بابک تراکمه، عضو هیأت مدیره همراه اول صبح امروز چهارشنبه بیستم اسفندماه در آیین اتصال روستا های استان هرمزگان به شبکه اینترنت که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد این استان در بندرعباس برگزار شد، وضعیت شبکه همراه اول در این استان را تشریح کرد.

عضو هیأت مدیره همراه اول با بیان اینکه پوشش جمعیتی اپراتور اول در استان هرمزگان به 95 درصد رسیده است، اظهار داشت: امروز قریب به دو میلیون سیم کارت همراه اول در جغرافیای هرمزگان به ثبت رسیده است.

بابک تراکمه افزود: در حال حاضر 2 هزار و 862 کیلومتر از جاده های فرعی و اصلی و 357 کیلومتر از مسیر های ریلی هرمزگان تحت پوشش همراه اول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 5G استان هرمزگان بزودی

رونمایی از 5G استان هرمزگان بزودی