مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-10پزشكي

نگرانی از مبتلایان بیشتر با شناسایی اولین کرونای انگلیسی در شاهرود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی نخستین بیمار کرونایی مبتلا به گونه جهش یافته موسوم به انگلیسی در شاهرود خبر داد و گفت: این بیمار اخیرا هیچ سفری به خارج از این شهرستان نیز نداشته است.

- ایسنا/سمنان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی نخستین بیمار کرونایی مبتلا به گونه جهش یافته موسوم به انگلیسی در شاهرود خبر داد و گفت: این بیمار اخیرا هیچ سفری به خارج از این شهرستان نیز نداشته است.

دکتر احسان بینش در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به عدم سفر این بیمار، این نگرانی وجود دارد که بیماران مبتلای بیشتری به این گونه جهش یافته در شهرستان وجود داشته باشد.

وی از تلاش برای شناسایی و تست همه اطرافیان این بیمار از سوی علوم پزشکی شاهرود خبر داد و افزود: چنانچه مواردی شناسایی شود همکاران ما به سرعت نسبت به تست و قرنطینه آن اقدام خواهند کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به شناسایی مبتلایان به گونه جهش یافته موسوم به انگلیسی در برخی استان ها اضافه کرد: با توجه به وجود مواردی از این بیماری در استان های مختلف انتظار می روفت که شاهد مواردی از ابتلا در دیگر استان ها و انتقال این بیماری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از مبتلایان بیشتر با شناسایی اولین کرونای انگلیسی در شاهرود

نگرانی از مبتلایان بیشتر با شناسایی اولین کرونای انگلیسی در شاهرود