مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-10اجتماعي

تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت نیاز به توجه


شهردار منطقه 11 تهران از تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت نیاز به توجه در بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.

- شهردار منطقه 11 تهران از تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت نیاز به توجه در بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصراله آبادیان با بیان این که بیش از 38 هزار درخت در محدوده این منطقه موجود است، گفت: مرکزتحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به منظور تکمیل روند اقدامات برای درختان کهنسال و درختان نیاز به توجه از ابتدای سال طی دو مرحله پرونده گیاه پزشکی درختان را تکمیل کرده است.

آبادیان افزود: درابتدای سال99 درختان کهنسال و درختان نیاز به توجه درسطح منطقه توسط کارشناسان مرکز تام شناسایی و برای هر درخت پرونده گیاه پزشکی در بایگانی مرکز تام تهیه شد که در این راستا اقداماتی مانند کنترل آفات وبیماری هاو همچنین تقویت وتیمار درختان رو به زوال و آسیب دیده بر اساس نیازشان انجام شد.

شهردار منطقه 11 ادامه داد: تمامی مراحل بازدید و اقدامات انجام شده برای هر درخت شامل نمونه برداری و آزمایشات به پایان رسید و درشش ماه دوم سال نیز مرکز تام این منطقه به منظور تکمیل اقدامات نیم سال اول برای درختان مذکور اقداماتی نظیر چالکود، هرس وحذف شاخه های خشک و آفت زده و بیمار، روغن پاشی درختان زیتون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت نیاز به توجه

تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت نیاز به توجه