مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-10اقتصادي

چند واحد تولیدی در تهران راه اندازی شد؟


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که در سال جاری تاکنون 1700 جواز تاسیس تبدیل به پروانه بهره برداری و مجوز واحد تولیدی صادر شده است.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که در سال جاری تاکنون 1700 جواز تاسیس تبدیل به پروانه بهره برداری و مجوز واحد تولیدی صادر شده است.

یدالله صادقی در گفت وگو با ایسنا، از افزایش 140 درصدی صدور پروانه بهره برداری و جواز تاسیس در استان تهران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه پروانه بهره برداری 6000 میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به ایجاد فرصت های جدید شغلی با راه اندازی این واحدها، تصریح کرد: امسال علی رغم تحریم ها و محدودیت ها، تولیدکنندگان در زمینه فضای کسب وکار، اشتغال و ارز مورد نیاز برای اداره کشور موفق عمل کردند و سطح سرمایه گذاری در استان با وجود مشکلات به رشد قابل قبولی دست یافت.

گفتنی است که تعداد صدور جواز صنعتی به نوعی نشان دهنده تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بخش تولید و پروانه بهره برداری نشان دهنده تعداد واحدهای افتتاح شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند واحد تولیدی در تهران راه اندازی شد؟

چند واحد تولیدی در تهران راه اندازی شد؟