مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-10اقتصادي

تجهیزات آنالیز ایران ساخت به صنایع رسید/ دقت حسگرها و مبدل ها افزایش یافت


بخش قابل توجهی از ظرفیت و دقت تجهیزات صنعتی به تجهیزات تست و آنالیزی بستگی دارد که ساختشان نیازمند فناوری های پیشرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پبشرفت خبرگزاری فارس به نقل از این حسگرها که دامنه استفاده از آن ها به حوزه های متنوعی از فناوری تعمیم یافته است، با تکیه به فناوری بومی و تخصص شرکت های دانش بنیان در داخل کشور ساخته می شود.

عباسعلی خدادادی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه حسگرسازان آسیا با اشاره به استفاده از توانمندی متخصصان و پژوهش ها در تولید تجهیزات آنالیز، افزود: تجهیزات مختلف آزمایشگاه های آنالیز مانند نانوسورد که برای شناسایی مواد نانوساختار استفاده می شود، در این شرکت دانش بنیان تولید شده است.

وی با اشاره به توانمندی اندازه گیری سطح ویژه BET، جذب شیمیایی، دفع و احیای برنامه ریزی شده دمایی برای تعیین مشخصات مواد نانو ساختار با استفاده از این دستگاه ادامه داد: این دستگاه یکی در تعیین مشخصات مواد نانوساختار از جمله نانوذرات فلزی، اکسید فلزی، سولفیدی، نانولوله ها، نانوالیاف، نانو جاذب ها کاربردهای فراوانی دارد.

ساخت تجهیزات تست و آنالیز خدادادی، با اشاره به تولید دستگاه کاتاتست ایران ساخت، درباره کاربردهای این تجهیز فناور، بیان کرد: دستگاه یکپارچه انجام تست  حسگرهای گاز و فعالیت های کاتالیستی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آنالیز ایران ساخت به صنایع رسید/ دقت حسگرها و مبدل ها افزایش یافت

تجهیزات آنالیز ایران ساخت به صنایع رسید/ دقت حسگرها و مبدل ها افزایش یافت