مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-10اقتصادي

عبداللهی: در سال جاری 25 پروژه راهبردی و کلیدی هوشمندسازی اقتصاد به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز فنآوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد در نشست خبری ارایه عملکرد، برنامه ها و پروژه های وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه های تابعه در حوزه فناوری اطلاعات که با شعار اقتصاد هوشمند- آسایش .

- رییس مرکز فنآوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد در نشست خبری ارایه عملکرد، برنامه ها و پروژه های وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه های تابعه در حوزه فناوری اطلاعات امروز اظهار داشت: در سال جاری 25 پروژه راهبردی و کلیدی هوشمندسازی اقتصاد به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز فنآوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد در نشست خبری ارایه عملکرد، برنامه ها و پروژه های وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه های تابعه در حوزه فناوری اطلاعات که با شعار اقتصاد هوشمند- آسایش جامعه و حضور مدیران فنآوری اطلاعات و اقتصاد هوشمند مربوطه برگزار شد اظهار داشت: در سال جاری 25 پروژه راهبردی و کلیدی توسعه دولت الکترونیک هوشمند سازی اقتصاد به بهره برداری رسید.

علی عبدالهی در این نشست خبری با بیان اینکه از زمان حضور دکتر دژپسند در وزارت اقتصاد، یکی از محور های اصلی برنامه وزارت اقتصاد، بحث تحقق اقتصاد هوشمند بوده است گفت: بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبداللهی: در سال جاری 25 پروژه راهبردی و کلیدی هوشمندسازی اقتصاد به بهره برداری رسید

عبداللهی: در سال جاری 25 پروژه راهبردی و کلیدی هوشمندسازی اقتصاد به بهره برداری رسید