مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-10اقتصادي

سرمایه گذاری در کردستان نیازمند ایجاد مشوق های سرمایه گذاری است


رییس خانه صنعت و معدن کردستان گفت: سرمایه گذاری در مناطقی مانند کردستان نیازمند ایجاد مشوق های سرمایه گذاری است و لازمه اجرای هر امری وجود قوانین حمایتی است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله کاردانی ظهر امروز در شورای اداری استان کردستان که با حضور رییس مجلس و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: کردستان استانی سرشار از منابع خدادادی است که اگر آن طوری که شایسته است مدیریت شود و به کار رود از استان های پیشرفته و پشتیبان کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت، نیاز به سرمایه گذاری دارد، گفت: سرمایه گذاری در مناطقی مانند کردستان نیازمند ایجاد مشوق های سرمایه گذاری است و لازمه اجرای هر امری وجود قوانین حمایتی است که برای رسیدن به چنین هدفی توجه به چندین مولفه که بسیار ضروری است.

رییس خانه صنعت و معدن کردستان خاطرنشان کرد: تحقق این مهم نیازمند مشوق های مهم سرمایه گذاری مصوبه طرح توسعه و تسهیل سرمایه گذاری توسعه ای در مناطق غرب و شرق است که بیش از 10 سال از تصویب آن توسط دولت می گذرد در این راستا، نظارت مجلس برای اجرای این مصوبه ضروری است.

کاردانی اظهار داشت: به منظور کم کردن فاصله استان های غیر برخودار با میانگین کشوری لازم است قوانین الزام آوری در راستای همکاری صندوق توسعه ملی به استان هایی چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در کردستان نیازمند ایجاد مشوق های سرمایه گذاری است

سرمایه گذاری در کردستان نیازمند ایجاد مشوق های سرمایه گذاری است