مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-10سياسي

کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد توانمندسازی شده است


رییس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده، تصریح کرد: نسبت به سالمندان، بیماران صعب العلاج و .

- ایسنا/کرمان رییس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده، تصریح کرد: نسبت به سالمندان، بیماران صعب العلاج و .

تا پایان عمرشان در خدمت هستیم و برای دیگران اولویت کار، توانمندسای است که الزاماتی دارد و توفیقات به وجود آمده به دلیل هماهنگی بین مجلس و دولت است.

سیدمرتضی بختیاری ظهر امروز 20 اسفندماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و رییس کمیته امداد کشور اظهار کرد: کارهای بزرگی که صورت می گیرد، نتیجه همدلی است و انصافا همدلی که در استان کرمان وجود دارد، کارگشاست.

وی افزود: ماموریت ما، توانمندسازی است و در این زمینه دوره هایی تعریف کرده ایم که مددجو در چه دوره ای توانمند و چه زمانی از حمایت امداد خارج شوند.

بختیاری با اشاره به اینکه کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده، تصریح کرد: نسبت به سالمندان، بیماران صعب العلاج و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد توانمندسازی شده است

کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد توانمندسازی شده است