مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-10سياسي

شماره جدید کتاب نقد منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، هفتاد و نه و هشتادمین شماره فصلنامه انتقادی ـ نظری کتاب نقد به مدیر مسئولی آیت الله علی اکبر رشاد و به سردبیری دکتر رمضان علی تبار از سوی سازمان .

- هفتاد و نه و هشتادمین شماره فصلنامه انتقادی ـ نظری کتاب نقد به مدیر مسئولی آیت الله علی اکبر رشاد و به سردبیری دکتر رمضان علی تبار از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، هفتاد و نه و هشتادمین شماره فصلنامه انتقادی ـ نظری کتاب نقد به مدیر مسئولی آیت الله علی اکبر رشاد و به سردبیری دکتر رمضان علی تبار از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه راهی بازار نشر شد.

این شماره از فصلنامه کتاب نقد با عنوان “پایان روشنفکری دینی” به سیر قهقرایی دین شناسی و دین باوری عبدالکریم سروش پرداخته است.

در شماره 79 و 80 کتاب نقد، آثار و نوشته هایی از حجج اسلام و المسلمین محمد عرب صالحی، عبدالحسین خسروپناه، محمدحسن قدردان قراملکی، قاسم ترخان، حمیدرضا شاکرین، ابوالفضل ساجدی، حمید نگارش و آقایان حمیدرضا آیت اللهی، محمد محمدرضایی، قاسم پورحسن و … قابل مطالعه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید کتاب نقد منتشر شد

شماره جدید کتاب نقد منتشر شد