مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-10پزشكي

طب سنتی برای درمان خونریزی لثه


خونریزی لثه یکی از عوارضی است که در صورت مشاهده باید جدی گرفته شود چرا که در صورت عدم درمان می تواند موجب بروز بسیاری از مشکلات، بیماریها و تخریب دندان ها شود؛ - جی پلاس ،اما یکی از رایج ترین درمان های ساده خونریزی لثه ها، شستشوی دهان و غرغره کردن آب نمک است؛ برای این منظور یک قاشق غذاخوری نمک را در یک لیوان آب ولرم حل کرده و یک تا دو دقیقه در دهان غرغره کنید و دهان را شست وشو دهید؛ این روش را 3 تا 4 بار در طول روز خصوصاً بعد از غذا تکرار کنید.

استفاده از عسل در درمان خونریزی لثه تسنیم نوشت؛ از آن جایی که عسل خاصیت ضدعفونی و ضدباکتری قوی دارد، تأثیر چشمگیری در درمان مشکلات و بیماری های لثه دارد لذا بعد از مسواک زدن می توانید مقدار کمی عسل را با انگشت به صورت رفت و برگشتی روی لثه ها به ویژه قسمت آسیب دیده لثه بمالید؛ این کار ضمن ضدعفونی کردن دهان و بافت لثه، باعث استحکام لثه هم می شود.

یک دهانشویه گیاهی درست کنید! برای تقویت لثه های خود می توانید دهانشویه ای با ترکیب سرکه، نمک و آویشن درست کنید؛ این ترکیب در درمان برفک دهان نیز عالی است؛ توجه داشته باشید که داروی "نیستاتین" که برای برفک دهان از سوی برخی پزشکان تجویز می شود، سبب خونریزی روده شما می شود! مسواک با چوب زیتون یا چوب اراک مسواک زدن با چوب زیتون یا چوب اراک هم در تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب سنتی برای درمان خونریزی لثه

طب سنتی برای درمان خونریزی لثه