مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-10سياسي

کرمان آماده برگزاری انتخابات است/ تاکید بر نامزد شدن جوانان در انتخابات شوراها


انتخابات امر مهمی است و تاکید داریم در روستاها و شهرها جوانان(خانم ها و آقایان) به ویژه تحصیلکرده ها نامزد شده و در اداره شهر و روستا سهیم شده و شهر و روستای خود را به دلخواه بسازد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: انتخابات امر مهمی است و تاکید داریم در روستاها و شهرها جوانان(خانم ها و آقایان) به ویژه تحصیلکرده ها نامزد شده و در اداره شهر و روستا سهیم شده و شهر و روستای خود را به دلخواه بسازد.

دکتر علی زینی وند بعد از ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین روز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر است و فرمانداری ها آمادگی کامل دارند.

وی افزود: تاکنون حدود 50 نفر برای ثبت نام در انتخابات شوراها در استان ثبت نام کرده اند که بیشترین تعداد ثبت نامی مربوط به شهرستان کرمان است و توصیه و درخواست ما از نامزدها این است از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، دفاتر پیشخوان و همچنین در منزل به صورت اینترنتی ثبت نام کنند و مراجعه حضوری ضروری نیست.

زینی وند با بیان اینکه به علاقمندان به ثبت نام حضوری نیز توصیه داریم کار را به روزهای پایانی موکول نکنند، گفت: از همه کسانی که توانمندی را در خود می بینند دعوت می کنیم در انتخابات شورای شهر و روستا که بسیار مهم است به عنوان پارلمان محلی، ثبت نام کنند تا انتخاباتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان آماده برگزاری انتخابات است/ تاکید بر نامزد شدن جوانان در انتخابات شوراها

کرمان آماده برگزاری انتخابات است/ تاکید بر نامزد شدن جوانان در انتخابات شوراها