مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-10اجتماعي

بیش از 45هزار دانش آموز ازیادمان مرصاد به صورت مجازی بازدید کردند


رییس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: بیش از 45هزار دانش آموز از یادمان مرصاد به صورت مجازی بازدید کردند.

- کرمانشاه- رییس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: بیش از 45هزار دانش آموز از یادمان مرصاد به صورت مجازی بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمواره تاکید دارند مناطق عملیاتی دفاع مقدس و اردوی راهیان نور یک گنج تمام نشدنی است و باید از این فرصت برای آشنایی نسل جدید با ایثار و فداکاری های شهدا استفاده کرد.

عزیزی بیان کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از کرمانشاه آغاز و با عملیات غرورآفرین مرصاد به پایان رسید.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه با فراهم کردن زیرساخت ها هم اکنون با پنج یادمان پاوه، مرصاد، مطلع الفجر، شهید بهشتی قصرشیرین و بازی دراز به قطب راهیان نور کشور تبدیل شده است.

رییس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: از اردیبهشت تا اسفند سال 98 و قبل از شیوع ویروس اختتامیه آن برگزار نشده است و در سال آینده به صورت حضوری یا مجازی از 50 برگزیده استانی این جشنواره تقدیر خواهد شد.

عزیزی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در جشنواره رهاورد نور سال 99 در سایت مرصاد یار ثبت نام کرده و آثار خود را در قالب های اعلام شده بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 45هزار دانش آموز ازیادمان مرصاد به صورت مجازی بازدید کردند

بیش از 45هزار دانش آموز ازیادمان مرصاد به صورت مجازی بازدید کردند