مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-10اقتصادي

زاگرس پوش به دنبال مردمی کردن پوشاک فاخر ایرانی است


مدیرعامل زاگرس پوش با تاکید بر ویژگی های اصیل این برند و سهم رو به گسترش آن در بازار پوشاک فاخر کشور، از افتتاح شعبه جدید زاگرس پوش در بازار بزرگ ایران مال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام زاگرس پوش، زاگرس پوش برند نام آشنا و مطرح پوشاک ایرانی در سال های اخیر با درخشش در بازار مورد استقبال گسترده اقشار مختلف قرار گرفته و جایگاه خود را در بین برندهای شناخته شده کشور تثبیت کرده است.

رحیم چگنی مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در آستانه افتتاح فروشگاه جدید این شرکت در بازار بزرگ ایران مال ، با تاکید بر توسعه بازار و تنوع محصولات برند زاگرس پوش اظهار کرد: بازار پوشاک ایران از ظرفیت های فراوانی برای خلق فرصت، سرمایه گذاری، اشتغال و کارآفرینی برخوردار است و ما در شرکت زاگرس پوش تلاش می کنیم این ظرفیت ها را با تمام توان شکوفا کنیم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: ایرانیان باید با افتخار پوشاک ایرانی بپوشند وی با بیان این که ایرانیان باید پوشاک ایرانی را با افتخار و سربلندی به پوشاک خارجی ترجیح دهند، افزود: سهم تولید کنندگان پوشاک ایرانی این است که در کیفیت ، تنوع محصول و خلاقیت و هماهنگ بودن با مد و پسند روز ضمن حفظ ارزش های ملی با حداکثر توانمندی خود فعالیت کنند و البته سهم دولت نیز این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاگرس پوش به دنبال مردمی کردن پوشاک فاخر ایرانی است

زاگرس پوش به دنبال مردمی کردن پوشاک فاخر ایرانی است