مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-10سياسي

گسترش بی سابقه کشت شاهدانه در افغانستان


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: کشت، تولید، قاچاق و مصرف موادمخدر در منطقه و جهان، روندی نگران کننده را دنبال می کند؛ روندی که توقف آن مستلزم عزم و اراده جدی تمام کشورها و نیز مجامع جهانی بر مبنای عمل به اصل مسئولیت مشترک است.

- دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: کشت، تولید، قاچاق و مصرف موادمخدر در منطقه و جهان، روندی نگران کننده را دنبال می کند؛ روندی که توقف آن مستلزم عزم و اراده جدی تمام کشورها و نیز مجامع جهانی بر مبنای عمل به اصل مسئولیت مشترک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اسکندر مومنی در نشست گفتگوی صمیمانه و تعاملی با سفرا و نمایندگان سیاسی مستقر در تهران که در زمینه ارتقاء همکاری های بین المللی در مبارزه با مسئله جهانی مواد مخدر برگزار شد، گفت: بی شک، حضور ما در این گردهمایی، فرصت مغتنمی را برای گفتگو و رایزنی با هدف گسترش تعاملات منطقه ای و بین المللی فراهم می آورد.

وی افزود: کشت، تولید، قاچاق و مصرف موادمخدر در منطقه و جهان، روندی نگران کننده را دنبال می کند، روندی که توقف آن مستلزم عزم و اراده جدی تمام کشورها و نیز مجامع جهانی بر مبنای عمل به اصل مسئولیت مشترک می باشد و حضور اثربخش شما به عنوان نمایندگانی از سوی کشورهای متبوع تان، گواه این عزم و اراده و علاقه مندی به رفع این معضل مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش بی سابقه کشت شاهدانه در افغانستان

گسترش بی سابقه کشت شاهدانه در افغانستان