مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-10سياسي

جمعیت امام رضایی ها تا آخرین لحظه کنار مردم زلزله زده سی سخت می مانند/تصاویر/فیلم


مسؤول جمعیت امام رضایی ها در سی سخت گفت: مجموعه جمعیت امام رضایی ها با فرماندهی حاج حسین یکتا از روز اول زلزله در حال خدمات رسانی به شهروندان زلزله زده شهر سی سخت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، اقدامات ارزنده جمعیت مجموعه امام رضایی ها با فرماندهی حاج حسین یکتا از روز اول زلزله تا به امروز برای زلزله زدگان شهر سی سخت ستودنی است.

صابری مسؤول گروه امام رضایی ها در سی سخت در گفت وگو با فارس گفت: مجموعه جمعیت امام رضایی ها تحت مدیریت حاج حسین یکتا از روز اول زلزله تا به امروز در شهر سی سخت حضور دارند  تا به مردم زلزله زده خدمات رسانی کنند.

صابری اظهار داشت: مجموعه جمعیت امام رضایی ها  با راه اندازی پویش در کنارتم هم وطن که کار و رسالتش امداد و خدمت رسانی به زلزله زدگان است که در هر بحرانی ورود می کند بحران زلزله شهر سی سخت نوزدهمین بحرانی است تا آخرین لحظه در کنار مردم شریف مناطق بحران زده هستیم.

وی افزود: مجموعه امام رضایی ها در هر بحرانی که ورود می کند در مرحله اول شناسایی  بعد ارزیابی و میزان خسارات را برآورد کرده  تا برنامه ریزی لازم برای کمک رسانی را انجام دهند.

صابری گفت: در سی سخت ما در ابتدا دو محور اصلی را شروع کردیم یکی زنان سرپرست خانواده و یکی هم خانواده سادات که تا به امروز  بیش از 200 خانوار سرپرست زن و50 خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت امام رضایی ها تا آخرین لحظه کنار مردم زلزله زده سی سخت می مانند/تصاویر/فیلم

جمعیت امام رضایی ها تا آخرین لحظه کنار مردم زلزله زده سی سخت می مانند/تصاویر/فیلم