مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-10فرهنگي

درخشش فیلمسازان گیلانی در جشنواره های بین المللی/ افق هنر هفتم در گیلان روشن است


معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به درخشش فیلمسازان جوان استان در جشنواره های بین المللی، گفت: افق هنر هفتم در استان گیلان با وجود این جوانان روشن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و محدودیت های اجباری جوانان فیلمساز گیلانی در بسیاری از جشنواره های معتبر بین المللی درخشیدند.

وی با بیان اینکه جشنواره های بین المللی به عرصه برای نمایش توانمندی جوانان گیلانی تبدیل شده است، اظهار کرد: سال های اخیر بارها شاهد بودیم که جوان فیلمساز و هنرمند گیلانی با کمترین امکانات بیشترین افتخار آفرینی را انجام داده است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در ادامه با اشاره به اینکه موفقیت های کسب شده نوید دهنده بازگشت روزهای خوب و افق روشن در هنر هفتم برای این استان است، گفت: قطعاً با حمایت از استعدادهای جوان گیلانی دوباره می توانیم شاهد مطرح شدن چهره های سینمایی برتر از این استان به کشور باشیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه در گذشته بی توجهی هایی نسبت به آثار این جوانان از سوی ما انجام شده است، تأکید کرد: مقرر شده به صورت ماهانه یا فصلی چنین نشست هایی با فیلمسازان و هنرمندان جوان گیلانی برگزار کنیم.

مصباح در ادامه با اشاره به اینکه قطعاً برگزاری چنین نشست هایی به شناسایی مشکلات و دغدغه های این جوانان و رفع آن کمک خواهد کرد، افزود: از همه ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فیلمسازان گیلانی در جشنواره های بین المللی/ افق هنر هفتم در گیلان روشن است

درخشش فیلمسازان گیلانی در جشنواره های بین المللی/ افق هنر هفتم در گیلان روشن است