مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-10اقتصادي

افزایش 25 درصدی صادرات استان کرمان در 11 ماهه امسال


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: در 11 ماهه سال جاری 25 درصد افزایش صادرات نسبت به سال قبل داشته ایم و تراز تجاری استان مثبت است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: در 11 ماهه سال جاری 25 درصد افزایش صادرات نسبت به سال قبل داشته ایم و تراز تجاری استان مثبت است.

دکتر جعفر رودری عصر امروز 20 اسفندماه در بیست و یکمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی دو سر فصل دنبال می شود که یکی از این سرفصل ها طرح ها و پروژه ها هستند که تاکنون 674 پروژه را در این ستاد به تصویب رسانده ایم و همچنین برنامه ها سرفصل دوم است که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان 9 برنامه به تصویب رسیده است.

وی تکمیل زنجیره تولید، توسعه صادرات، بازاریابی، فعال کردن بنگاه های نیمه فعال و راکد، پیاده سازی و اجرای پنجره واحد، بهبود فضای کسب و کار، احصاء قوانین و دستورالعمل های زائد و مزاحم، سرمایه گذاری خارجی، نهادسازی برای ساز و کار نهادها و فروش محصولات را از جمله سرفصل های برنامه نه گانه برشمرد.

رودری با اشاره به اینکه یکی از اهداف برنامه توسعه، صادرات و بازاریابی، تجارت با کشورهای اوراسیا است، تصریح کرد: هدفگذاری که برای سال جاری در این سرفصل کرده بودیم افزایش 20 درصدی صادرات استان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی صادرات استان کرمان در 11 ماهه امسال

افزایش 25 درصدی صادرات استان کرمان در 11 ماهه امسال