مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-10اقتصادي

امداد نوروزی بهمن در پی شیوع ویروس کرونا فقط برای سفرهای ضروری اجرا می شود


گروه بهمن همچون سال گذشته همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز و کاهش تردد خودرو ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، امداد نوروزی را صرفا به جهت تسهیل سفر ضروری مسافران از 28 اسفند تا 14 فروردین ماه 1400 برقرار می کند.

- امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص طرح امداد نوروز اعلام کرد: این طرح با پوشش قراردادن تمامی محصولات تحت دوران ضمانت گروه بهمن و با ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی از 28 اسفند 1399 آغاز و تا 14 فروردین 1400 به مدت 16 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نمایندگی های فعال در 28 استان کشور گفت: این طرح در73 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سطح کشور در قالب خدمات تعمیرگاهی و امدادی از طریق استقرار امدادگرها در محل نمایندگی ها در شهرها اجرا می شود و خودروهای تولیدی گروه بهمن را تحت پوشش قرار می دهند.

این خدمات در نمایندگی ها از ساعت 8 لغایت 18 و امداد جاده ای به صورت شبانه روزی در تمام روزهای طرح انجام خواهد شد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: به منظور کاهش سفرهای غیرضروری و سرعت دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده های بین راهی به مراکز شهرها منتقل شده و بخشی به ارائه خدمات در محل و درب منازل مشتریان می پردازند که با استفاده از نرم افزار موبایل گروه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد نوروزی بهمن در پی شیوع ویروس کرونا فقط برای سفرهای ضروری اجرا می شود

امداد نوروزی بهمن در پی شیوع ویروس کرونا فقط برای سفرهای ضروری اجرا می شود