مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 15:402021-03-10فناوري

تبلیغات به شیوه شبکه های اجتماعی و شکل گیری وزارت حقیقت


عادات مردم در جستجوهای اینترنتی خود، پیشینه پست های ارسالی آنها در شبکه های اجتماعی و حتی جزییات خریدهای روزمره از جمله انبوه اطلاعاتی هستند که در «نامه اعمال سایبری ما» به فروش گذاشته می شوند و آگهی سازان، - خبرگزاری فارس- گروه غرب از نگاه غرب: اگر به فکر فرو رفته اید که چطور است یک مرتبه سر و کله آگهی های مربوط به فر خوراک پزی در همه جای مرورگر اینترنتی تان ظاهر شده آن هم درست بعد از اینکه قبل از روز شکرگذاری گذشته ده دقیقه را صرف جستجو برای یک خرید یکی از ابزارهای مخصوص بوقلمون پزی کرده اید، پاسخ این است که شما – یا دقیق تر بگوییم، وسایلی که برای جستجو در اینترنت از آنها استفاده کرده اید- هدف تبلیغات میکرو قرار گرفته اید.

عادات مردم در جستجوهای اینترنتی خود، پیشینه پست های ارسالی آنها در شبکه های اجتماعی و حتی جزییات خریدهای روزمره از جمله انبوه اطلاعاتی هستند که در نامه اعمال سایبری ما به فروش گذاشته می شوند و آگهی سازان، هکرها و عوامل سیاسی می توانند برای فروش یک قهوه ساز، را قبول می کند که وظیفه آن آزمایش و تایید الگوریتم ها پیش از به کار گرفته شدن آنها باشد.

آنچه که در این سخنان مفقود است توانایی مردم عادی برای استفاده از مهارت های تفکر انتقادی فردی خود برای ارزیابی محتوایی است که امکان دارد با آنها مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات به شیوه شبکه های اجتماعی و شکل گیری وزارت حقیقت

تبلیغات به شیوه شبکه های اجتماعی و شکل گیری وزارت حقیقت