مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-10سياسي

افتتاح کتابخانه در چهارباغ عامل ارتقای فرهنگی شهر


افتتاح کتابخانه عامل ارتقای فرهنگی این شهر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شاه محمدی در آیین افتتاح اظهار کرد: ارتقای بخش چهارباغ به شهرستان مرهون زحمات مسئولان استانی است و خوشبختانه امروز شاهد این ارتقا هستیم.

وی بیان کرد: علی رغم اینکه شهر چهارباغ و مهدی آباد محرومیت های بی شماری دارد، اما افتتاح کتابخانه در نوع خود نشانگر تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این حرکت در نوع خود پسندیده است.

شهردار چهارباغ با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری باید فعالیت های حوزه عمرانی را افزایش دهیم، تصریح کرد: افتتاح این کتابخانه تاکید مسئولان شهر بوده است و اگر این امر انجام نمی شد، هزینه های بیشتری به ما تحمیل می شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این حرکت ها ادامه پیدا کند، خاطر نشان کرد: امیدواریم اعتبارات بیشتری از سوی استان و فرمانداری به این شهرستان جذب شود تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

شاه محمدی با بیان اینکه امروز شاهد بهره برداری از این کتابخانه هستیم که حاصل تلاش همکاران به خصوص در حوزه عمران خدمات شهری است، گفت: در ایام مبعث رسول اکرم (ص) این مهم را به فال نیک می گیریم تا بتوانیم با خدمات بیشتر رضایت مندی مردم را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه در چهارباغ عامل ارتقای فرهنگی شهر

افتتاح کتابخانه در چهارباغ عامل ارتقای فرهنگی شهر