مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-10ورزشي

احمدی: در پویش نذر رهایی 221 زندانی جرایم غیرعمد در 24 استان آزاد شدند


معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از آزادی 221 زندانی جرایم غیرعمد در 24 استان کشور در پویش نذر رهایی جامعه ورزش خبر داد.

- نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان؛ احمدی: در پویش نذر رهایی 221 زندانی جرایم غیرعمد در 24 استان آزاد شدند معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از آزادی 221 زندانی جرایم غیرعمد در 24 استان کشور در پویش نذر رهایی جامعه ورزش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در آخرین نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی در سال جاری، با اشاره به شرایط سخت حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: جامعه ورزش مانند بسیاری از بخش­ ها، از این موضوع آسیب دید.

وی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در اقدامی خیرخواهانه فدراسیون­ ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان­ ها، هیئت های ورزشی و قهرمانان و چهره ­های ورزشی پیشگام شدند و شاهد حضور گسترده جامعه ورزش برای فعالیت های خداپسندانه و همدلی با آسیب دیدگان بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

احمدی یکی از مولفه های ورزش را مرام و منش پهلوانی عنوان کرد و گفت: در مواقع بروز مشکل ایجاب می کند که جامعه ورزش به نیازمندان کمک کند و خوشبختانه در این راستا توانستیم پویش های کمک مومنانه را با مشارکت بیش از 30 فدراسیون برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: در پویش نذر رهایی 221 زندانی جرایم غیرعمد در 24 استان آزاد شدند

احمدی: در پویش نذر رهایی 221 زندانی جرایم غیرعمد در 24 استان آزاد شدند