مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-10ورزشي

وضعیت اسفناک باشگاه شهرداری فومن/ سو مدیریت دلیل اصلی است


رییس هیئت فوتبال فومن با اشاره به وضعیت اسفناک باشگاه شهرداری فومن، گفت: سو مدیریت و استفاده از افراد غیر متخصص چنین وضعیت را به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید مرات عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: باشگاه شهرداری فومن در وضعیت تأسف باری به سر می برد که در صورت عدم چاره اندیشی روزنه های امید فوتبال این شهرستان نابود می شود.

رییس هیئت فوتبال فومن با بیان اینکه همه علاقمندان به ورزش فوتبال و ورزشکاران معتقدند با حمایت های مالی و مدیریتی این تیم از بحران نجات پیدا خواهد کرد، گفت: حواشی مدیریتی به این تیم ضربه های جبران ناپذیری زده است.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری های پی در پی مالکیت تیم شهرداری فومن علت اصلی عقب گرد این باشگاه فرهنگی و ورزشی گشته است، افزود: متأسفانه مجموعه شهرداری و شورای شهر دوره پنجم هیچ حمایتی از این تیم بجا نیاورد.

مرات با اشاره به اینکه جذب بیش از حد افراد در هیأت فوتبال شهرستان، فعالیت افراد غیر دلسوز و غیر متخصص، حضور دلالان و دلسردی سرمایه گذاران بخش خصوصی فرایند پیشرفت تیم شهرداری فومن را از بین برده است، تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر علاقه ای به حفظ این تیم بومی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسفناک باشگاه شهرداری فومن/ سو مدیریت دلیل اصلی است

وضعیت اسفناک باشگاه شهرداری فومن/ سو مدیریت دلیل اصلی است