مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-10سياسي

راهیان نور در کهگیلویه و بویراحمد مجازی برگزار می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه مستند که از مناطق عملیاتی تهیه خواهد شد به صورت آنلاین و همچنین به صورت ضبط شده در شبکه شاد, صدا و سیما و فضای مجازی پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ سعید برومند زاده ضمن گرامیداشت 20 اسفند سالروز تاسیس و راه اندازی  راهیان نور گفت: این حرکت عظیم فرهنگی در سال 76  آغاز شد و بعد از پایان جنگ ایران و عراق توسط گروه های خودجوش مردمی بازدید از مناطق عملیاتی  شکل گرفت .

وی بیان کرد: در سال 77  بسیج دانشجویی از ظرفیت اردوهای راهیان استفاده کرد و اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی در دستور کارگرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:  هر فکر و مکتبی که بخواهد استمرار داشته باشد نیازمند تبیین و ترویج  در جامعه  است به همین خاطر بعد از جنگ به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان این حرکت فرهنگی در سطح گسترده ای در سراسر کشور آغاز شد.

 وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد کاروان های راهیان نور از 15 سال قبل  در سه مقطع دانش آموزی، دانشجویی و راهیان نور عمومی آغاز شد و زیارت از یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب ، جنوب غرب، غرب و شمال غرب در دستور کار قرار گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور در کهگیلویه و بویراحمد مجازی برگزار می شود

راهیان نور در کهگیلویه و بویراحمد مجازی برگزار می شود