مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 18:202021-03-10اجتماعي

پویش «هر دانش آموز، یک نهال» در گرگان برگزار شد


گرگان_ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان از اجرای پویش «هر دانش آموز یک نهال» به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری آموزش و پرورش گرگان خبر داد.

- گرگان_ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان از اجرای پویش هر دانش آموز یک نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری آموزش و پرورش گرگان خبر داد.

رسول مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پویش هر دانش آموز یک نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری آموزش و پرورش گرگان برگزار شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان افزود: در این طرح کاشت و نگهداری از هر نهال و درخت برای نجات زمین توسط دانش آموزان انجام می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح هر دانش آموز یک نهال یا درخت را کاشته و در پرورش و رسیدگی به آن تلاش خواهد کرد، ادامه داد: آموزش در این مرحله برای شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارای اهمیت است.

مقسم با تاکید بر اینکه باید به امر آموزش منابع طبیعی توجه زیادی شود، افزود: ترویج فرهنگ نهال کاری و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی با محوریت دانش آموزان از اهداف ما با همکاری آموزش و پرورش است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان تصریح کرد: آموزش به عنوان یک ابزار کارآمد می تواند نقش مهمی در افزایش ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی و شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «هر دانش آموز، یک نهال» در گرگان برگزار شد

پویش «هر دانش آموز، یک نهال» در گرگان برگزار شد