مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-10سياسي

مخالفت شدید احمد خاتمی با FATF و مذاکره


احمد خاتمی عضو شورای نگهبان با بیان اینکه اگر FATF را بپذیریم، دخل و خرج ما را متوجه می شوند، تاکید کرد که به این قرارداد هرگز رای نمی دهم و خط ولایت، - نفی مذاکره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از دیده بان ایران، حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه نظام ما نظام قرآنی است و نظام قرآنی بر قاعده نفی سبیل تأکید دارد، گفت: این یعنی نباید اجازه دهیم که بیگانگان بر جامعه اسلامی سلطه داشته باشند؛ بر اساس آیه شریفه نفی سبیل، خداوند هیچ راه سلطه ای برای کافران بر مسلمانان قرار نداده است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه خروجی اف ای تی اف سلطه اقتصادی بر نظام اسلامی است، گفت: امروز برگ برنده نظام اسلامی قدرت موشکی است.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان نسبت به استفاده ابزاری از بعضی آیات و روایات واکنش نشان داد و گفت: ادبی که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) درباره قرآن کریم به ما می آموزند این است که ما باید در برابر قرآن کریم زانو زده و بهره های بایسته را از این کتاب بزرگ آسمانی ببریم و ما را از این که سلیقه خود را بر قرآن کریم تحمیل کنیم بر حذر داشته اند؛ به عبارت دیگر اهل بیت(ع) به ما آموخته اند که شاگرد قرآن کریم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شدید احمد خاتمی با FATF و مذاکره

مخالفت شدید احمد خاتمی با FATF و مذاکره