مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 18:352021-03-10سياسي

دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری از افتتاح دفتر این جمعیت در استان خبر داد و گفت: برای تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب باید جوانان انقلابی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری از افتتاح دفتر این جمعیت در استان خبر داد و گفت: برای تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب باید جوانان انقلابی، دلسوزانه، فعالانه و امیدوارانه وارد میدان عمل شوند.

سید احمد علوی 20 اسفندماه در حاشیه افتتاح دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این جمعیت به عنوان یکی از تشکیلات سیاسی با اعتقاد به ضرورت تغییر و نو شدن جریان انقلابی تشکیل شده است.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین این جمعیت دیدگاه خود را از ملاحظات نواصولگرایی برگرفته و یکی از مباحث جاری و مورد توجه در بدنه جوان انقلابی جامعه است و جوانگرایی در همه ابعاد را یکی از شاخص های اصلی نواصولگرایی می داند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین برای تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب باید جوانان انقلابی، دلسوزانه، فعالانه و امیدوارانه وارد میدان عمل شوند تا از رسیدن به وضع نامعلوم جلوگیری شود و تجربه هزینه های غیر قابل جبران گذشته تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

دفتر جمعیت پیشرفت و عدالت چهارمحال و بختیاری افتتاح شد