مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-10سياسي

فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را با بروکراسی های اداری گره نزنیم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید قدر جوانان را بدانیم گفت: تلاش های و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را با بروکراسی های اداری گره نزنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  امروز در نشست هم اندیشی پیشگامان تبلیغ با بیان اینکه مبلغان مرزداران اندیشه های دینی و فرهنگی جامعه هستند، اظهار داشت: هسته نشر و هسته تبلیغ اسلام از زمان ظهور دین اسلام در عربستان با شعاع حیات بخش خود معنا و مفهوم پیدا کرد.

را مهمترین وظیفه همه مسلمانان خصوصاً وظیفه سنگین مبلغان دین دانست و گفت: تبلیغ دین خدا و ارزش های الهی با تلاش های پیامبر اکرم(ص) آغاز شده و به همت ائمه اطهار(س) ادامه یافت و در زمان غیبت کبری این مهم بر دوش عالمان و مبلغان دین گذاشته شده است.

 وی با بیان اینکه علما و مبلغان دین مامور به ابلاغ رسالت های الهی هستند، ادامه داد: در این راه آشنایی مبلغ با سیره و تبلیغ ائمه معصومین، رسیدن به هدف را کوتاه تر میکند.

نماینده ولی فقیه در استان، داشتن عمل صالح، داشتن اخلاق اسلامی و تبلیغ چهره به چهره را بهترین شکل تبلیغ عنوان کرد و گفت: مبلغ کسی است که با اشکال مختلف پیامی را به شایستگی به مقصد برساند از این رو ارزش و جایگاه فرد مبلغ را نمی توان از قداست، اهمیت و ارزش کاری تبلیغی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را با بروکراسی های اداری گره نزنیم

فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را با بروکراسی های اداری گره نزنیم