مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-10سياسي

مسجد «نصیرالملک» از نشانه های افتخار تمدن ایرانی و اسلامی است


نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد که مسجد «نصیرالملک» یکی از نشانه های افتخار تمدن ایرانی و اسلامی محسوب می شود.

- مسجد نصیرالملک از نشانه های افتخار تمدن ایرانی و اسلامی است ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد که مسجد نصیرالملک یکی از نشانه های افتخار تمدن ایرانی و اسلامی محسوب می شود.

آیت الله لطف الله دژکام بعد از ظهر چهارشنبه 20 اسفند در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد، ضمن یادآوری اینکه سال 1400 آغازش و پایانش با میلاد حضرت مهدی (عج) مصادف است، گفت: همه آنانی که چشم انتظار و عاشق حضرت مهدی (عج) هستند، سال آینده را سال گسترش قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) قرار و در هر کاری این موضوع را مد نظر قرار دهند.

او با بیان اینکه در آستانه مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، این محفل نورانی برگزار شده است، ضمن تشکر از رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس برای پیگیری و احیای سنت های مذهبی و مسجدی، اظهار کرد: زیبایی مسجد نصیرالملک بسیار زیاد است اما باید توجه داشت که مسجد، ظرف و محتوای آن نماز و قرآن است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با تاکید بر اینکه مسیری که در کار میراث فرهنگی طی می کنیم، این است که محتوا را همراه با این ظرف زیبا نگه داریم، افزود: باید به قرآن و عترت به عنوان میراث پیامبر (ص) توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد «نصیرالملک» از نشانه های افتخار تمدن ایرانی و اسلامی است

مسجد «نصیرالملک» از نشانه های افتخار تمدن ایرانی و اسلامی است