مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-10سياسي

دشمنی آمریکایی ها تمامی ندارد


جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: این ساده اندیشی است که گمان کنیم آمریکایی ها دشمنی خود را با ما کنار می گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید موسی حسینی اظهارکرد: همه ما برای جایگاهی که در آن قرار گرفته ایم مسئولیت داریم تا هرجا در این نظام مقدس بودیم خود را خادم مردم بدانیم.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که اندیشمندان برجسته غرب اذعان می کنند جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد که تابلوی آن توسط امامین انقلاب اسلامی نصب شده است.

حسینی بیان کرد: ترس استکبار جهانی طی دهه های گذشته این بوده که مبادا گفتمان انقلاب اسلامی در جهان صادر شود و این ساده اندیشی است که گمان کنیم آمریکایی ها دشمنی خود را با ما کنار می گذارند.

وی اضافه کرد: تحلیل های علوم سیاسی می گوید هرجا انقلابی صورت گرفت به مرور آرمان های خود را از دست داده، رو به اضمحلال و افول خواهد رفت اما انقلاب اسلامی برخلاف این تحلیل ها هرچه گذشت پویاتر و گسترده تر شد.

حسینی اظهارکرد: تفاوت انقلاب اسلامی ما با دیگر انقلاب های تاریخ بشریت پویایی و سرزندگی به دلیل داشتن سه ضلع دین مبین اسلام، ولایت فقیه و مردم است.

وی گفت: دشمنان ما به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم با القا ناکارآمدی ارکان نظام هستند و باید برای خنثی سازی فتنه های شوم آنان بصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی آمریکایی ها تمامی ندارد

دشمنی آمریکایی ها تمامی ندارد