مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-10سياسي

خداحافظ جاسم...


جاسم جادری امروز در 63 سالگی در پی ابتلا به کرونا و پس از طی حدود دو هفته عوارض سنگین ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران دعوت حق را لبیک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی سردبیر این خبرگزاری در سوسنگرد ، دشت هویزه و حمیدیه است و جاسم جادری که متولد فروردین 36 بود، جوشش طبع جنوبی را در رفتار خاکی و شوخ طبعی اش برون می داد و این خصلت را با خود در تمامی فراز و فرودها نیز همراه داشت.

او سیزدهمین استاندار هرمزگان پس از انقلاب بود که بواسطه ریاستش بر ستاد روحانی در خوزستان، 4 ماه پس از رسیدن روحانی بر مسند ریاست جمهوری به عنوان استاندار در هرمزگان به کار گمارده شد و اولین تصویری که از او برای مردم هرمزگان مخابره شد، حضور پرخنده اش در همراهی با وزیر کشور برای معارفه اش به عنوان استاندار و آن هم در پس عصر سرد و پر تلاطم ابراهیم عزیزی آخرین استاندار احمدی نژاد بود.

  جاسم در سیاست، ساده و بی تکلف و صریح بود و شاید این خصلت برای یک سیاستمدار مطلوب نباشد اما او جنوبی بود و خصلت خاکی بودن را از دشت تفتیده خوزستان و از خوردن آب شط آموخته بود و حتی با داشتن سابقه دو دوره نمایندگی در مجلس، اما همچنان در بیان آنچه در دلش بود، ابایی نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظ جاسم...

خداحافظ جاسم...