مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-10اقتصادي

شهروندان سی سختی پیگیر صدور پروانه ساخت و سازها باشند


صدور پروانه ساخت و ساز شهروندان سی سخت نیازمند پیگیری و رصد متقاضیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا گفت: صدور پروانه ساخت و ساز نیازمند پیگیری و رصد متقاضیان است.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا گفت: در زلزله 5/6 ریشتری 29 بهمن امسال آرامش شهروندان را بهم ریخت، منازل مسکونی،اماکن زیادی را تخریب کرد و برای بازسازی با توجه به سازگار تعریف شده در چهار نقطه شهر ستاد بازسازی پاسخگو مطالبات عمومی  است.

پناهی با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب و رهایی مردم از این شرایط سخت نیازمند همکاری و پیگیری هستیم.

رییس ستاد مدیریت بحران زلزله شهرستان دنا گفت: روند تشکیل پرونده در جریان است و  تاکنون 310 پرونده برای صدور پروانه ساخت به شهرداری ارسال شده،کسانی که منازل آنها در زلزله اخیر تخریب شد باید سریعا جهت تشکیل پرونده اقدام کنند.

فرماندار دنا اظهار داشت: مردم مطمئن باشند تک تک پرونده ها رسیدگی خواهد شد که انشالله با پیگیری بنیاد مسکن، شهرداری، نظام مهندسی کسی از بازسازی و تعمیرات باز نمی ماند.

وی گفت: با جدیت تمام  پیگیر صدور پروانه هایی باشند که پرونده های آنها تکمیل و به شهرداری ارسال شده است منتها پرونده های برخی از منازل در ستاد بازسازی به بنیاد مسکن، شهرداری ارسال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان سی سختی پیگیر صدور پروانه ساخت و سازها باشند

شهروندان سی سختی پیگیر صدور پروانه ساخت و سازها باشند