مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-10سياسي

تلاش برای بهره برداری فاز اول بندر«خواجه نفس»/ نگاه گردشگری برای احیای بندرترکمن


مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان گفت: امیدواریم با حمایت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و سازمان بنادر و دریانوردی در دو سال آینده فاز اول «بندرخواجه نفس» به بهره برداری برسد.

- اله یار اسعدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: استان گلستان با بیش از 100 کیلومتر ساحل و دریا دارای دو بندر گردشگری گز و ترکمن و یک بندر در شرف تاسیس خواجه نفس است.

وی تصریح کرد: در دهه 70 دو بندر، گز و ترکمن با کاربری گردشگری و تجاری احداث شد اما متاسفانه پس از پسروی آب دریا دچار مشکلاتی شد.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان گفت: در ادامه سازمان بنادر، مجوزهای لازم را برای ایجاد بندرخواجه نفس را برای بخش خصوصی صادر کرد که عملیات احداث به دلیل جابه جا شدن سرمایه گذار با وقفه روبرو شد اما سرانجام در دو سال اخیر سرمایه گذار جدید وارد استان شده و هم اکنون پروژه بیش از 25 درصد پیشرفت اجرایی دارد و بیش از 200 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

* حوضچه آرامش بندرخواجه نفس در حال لایروبی است/ در سال آینده کانال ایمنی بندرخواجه نفس در دستور کار لایروبی قرار خواهد گرفت اسعدی خاطرنشان کرد: هم اکنون حوضچه آرامش بندرخواجه نفس در حال لایروبی است و در سال آینده نیز کانال ایمنی در دستور کار لایروبی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بهره برداری فاز اول بندر«خواجه نفس»/ نگاه گردشگری برای احیای بندرترکمن

تلاش برای بهره برداری فاز اول بندر«خواجه نفس»/ نگاه گردشگری برای احیای بندرترکمن