مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-10سياسي

نیازمند آثار فاخر درحوزه دفاع مقدس هستیم/ لزوم معرفی حماسه آفرینان دشتستان


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم معرفی حماسه آفرینان این شهرستان تاکید کرد و گفت: نیازمند آثار فاخر درحوزه دفاع مقدس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی چهارشنبه شب در آیین اختتامیه جشنواره ادبی و هنری حماسه مجنون در برازجان اظهار داشت: ایثارگری و جانفشانی های شهدا از بزرگترین داشته ها و افتخارات ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ هیچگاه به اندازه دوران دفاع مقدس این همه ایثارگری از سوی یک ملت را نداشته ایم و وظیفه داریم که این را قدر بدانیم و این حماسه های بزرگ را ثبت و ضبط و حفظ کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در زمینه حفظ و ثبت حماسه های دفاع مقدس عمیق تر عمل کنیم افزود: باید در این زمینه کار اقناعی انجام شود و به سمت عمیق شدن برنامه ها برویم.

وی با بیان اینکه مخاطبان ما در این برنامه ها نباید محدود به گروه خاصی باشد، خاطرنشان کرد: باید دربرگیری این برنامه ها بیشتر شده و آثار فاخر و باکیفیت تولید شود و اگر آثار خوب تولید شوند، تضمین کننده دیده شدن نیز خواهد بود.

رضایی با تشریح برخی از آثار باکیفیت تولید شده در حوزه دفاع مقدس اضافه کرد: در استان بوشهر و شهرستان دشتستان جای کار بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد و کارهای بزرگ چندانی شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند آثار فاخر درحوزه دفاع مقدس هستیم/ لزوم معرفی حماسه آفرینان دشتستان

نیازمند آثار فاخر درحوزه دفاع مقدس هستیم/ لزوم معرفی حماسه آفرینان دشتستان