مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 01:102021-03-10بين الملل

پامپئو: برجام، هیولایی برای صلح و ثبات در خاورمیانه است


وزیر خارجه سابق آمریکا با توصیف توافق هسته ای ایران به عنوان «هیولایی» که مسیر تقویت برنامه اتمی ایران را هموار می کند، درباره هرگونه از سرگیری مذاکرات با تهران هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر خارجه دولت پیشین آمریکا، علی رغم اینکه بیشتر از دو ماه است که از عرصه سیاست کنار رفته است - اما هنوز به نفرت پراکنی و بیان ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران و توافق هسته ای ادامه می دهد.

پامپئو شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با شبکه اسراییلی آی24 نیوز ، با اشاره به امضا شدن توافق های سازش بین چهار کشور عربی با رژیم صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد دولت جدید آمریکا و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آن، مسیر کشاندن کشورهای بیشتر به سازش با تل آویو را ادامه دهد.

وی درباره تلاش های خود و دولت سابق آمریکا برای وادار کردن کشورهای عربی برای سازش با رژیم صهیونیستی، توضیح داد: ما در تمام کشورهای خاورمیانه، کشورهای [شمال] آفریقا و کشورهای اسلامی در آسیا در حال کار بودیم تا به وصل کردن آنها به اسراییل کمک کنیم و پیوستن به توافق های آبراهام را برای آنها درست جلوه دهیم .

این سیاستمدار آمریکایی ادامه داد: بسیار مطمئن هستم که آن مسیر حرکت درست است و چنین توافق هایی تاریخی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: برجام، هیولایی برای صلح و ثبات در خاورمیانه است

پامپئو: برجام، هیولایی برای صلح و ثبات در خاورمیانه است