مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-11سياسي

احداث پایگاه اطفای حریق جنگل های ارسباران پیگیری می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: مدیریت ارشد استان احداث پایگاه اطفای حریق جنگل های ارسباران را از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت مس پیگیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رحیم مهردادی در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای منطقه ارسباران در شهرستان اهر بابیان این که مخالف اشتغال، تولید، فعالیت های صنعتی و یا معدن کاری نیستیم، اظهار داشت: بنده با این اعتقاد که جنگل و مراتع؛ ناموس ماست قبول مسئولیت کرده ام و اگر لازم باشد برای حفظ آبرو هزینه هم می دهیم هرچند در طول 14 ماه گذشته اعتقاد و باور قلبی ام را اثبات کرده ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از تخریب 30 هکتار از جنگل های ارسباران در پی استخراج های معدن سونگون خبر داد، افزود: از مجموع تخریب های سونگون در جنگل های ارسباران، 19 هکتار از مناطق جنگلی و 11 هکتار از اراضی مرتعی منطقه ارسباران بود که با دستور استاندار کمیته حقیقت یاب تشکیل و پس از بررسی های انجام یافته؛ تخریب های سونگون در جنگل های ارسباران محرز و توقف عملیات صادر شد.

وی اضافه کرد: همکاران ما در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی و اداره شهرستان ورزقان با بررسی های میدانی و تهیه مستندات، قطع 23 هزار و 500 اصله درخت جنگلی از جنگل های ارسباران توسط معدن مس سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پایگاه اطفای حریق جنگل های ارسباران پیگیری می شود

احداث پایگاه اطفای حریق جنگل های ارسباران پیگیری می شود