مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-11اجتماعي

انتقاد از وضعیت بار ترافیکی بزرگراه شهید کسایی تبریز/ تردد روزانه 124 هزار خودرو


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از وضعیت ترافیکی در بزرگراه شهید کسایی تبریز هم انتقاد کرد و گفت: بار روزانه ترافیکی در این بزرگراه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیته راهبری تصادفات رانندگی استان، با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و ، اظهار داشت: در صورت رعایت مقررات رانندگی از سوی رانندگان و همچنین ارتقای استاندارد جاده ها، ایمن سازی راه ها و نصب تجهیزات کنترلی در جاده ها، آمار تصادفات جاده ای کاهش می یابد.

  جواد رحمتی از وضعیت ترافیکی در بزرگراه شهید کسایی تبریز هم انتقاد کرد و گفت: بار روزانه ترافیکی در این بزرگراه، بیش از 124 هزار خودرو در روز است و این وضعیت سرسام آور، نیازمند توجه بیشتر دستگاه های مسئول است.

باید به سمت جامعه بدون تلفات رانندگی پیش برویم/ آموزش، مهم ترین عامل کاهش تصادفات است استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه جان تک تک شهروندان برای ما مهم است، گفت: باید با ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و مناسب سازی محورهای مواصلاتی، به سمت جامعه بدون تصادف منجر به فوت حرکت کنیم.

محمدرضا پورمحمدی، ارتقای فرهنگ رانندگی ایمن را یکی از ضرورت های جامعه دانست و افزود: آموزش، فرهنگ سازی و آگاه سازی عمومی، مهم ترین عامل در کاهش تصادفات و سوانح ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وضعیت بار ترافیکی بزرگراه شهید کسایی تبریز/ تردد روزانه 124 هزار خودرو

انتقاد از وضعیت بار ترافیکی بزرگراه شهید کسایی تبریز/ تردد روزانه 124 هزار خودرو