مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-11حوادث

نجار: باید برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشیم


معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایران کشور پر حادثه ای است و از این رو همواره دستگاه های مختلف اجرایی باید آمادگی لازم را برای مواجه شدن با حوادث مختلف را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابنک به نقل از ایرنا اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در حاشیه حضور در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه استان ها در طول ایام سال، به خصوص هنگام تعطیلات باید همواره خود را برای مقابله با وقوع هر حادثه غیرمترقبه ای آماده کنند.

وی با بیان اینکه سالانه حداقل شاهد وقوع یک زلزله 6 ریشتری در کشور هستیم، تصریح کرد: این در حالی است که امسال این حادثه در سی سخت به وقوع پیوست و در عین حال نیز با پشت سر گذاشتن بحران خشکسالی شاهد وقوع سیل در مناطق مختلف کشور نیز بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات اقلیمی امسال نیز شاهد بارش های سنگین و بی سابقه برف در استان های گیلان و مازندران بودیم که این حادثه نیز مشکلات زیادی را در کشور برای ما رقم زد.

نجار ضافه کرد: با این حال امیدواریم مردم با هوشیاری و ارتقاء شناخت خود به حوادث غیر مترقبه بیش از گذشته همکاری های گسترده ای داشته باشند تا ما بتوانیم با وقوع چنین حوادث احتمالی شاهد کاهش خسارت های مالی و جانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجار: باید برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشیم

نجار: باید برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشیم