مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-11سياسي

کتابخانه محل شکل گیری فعالیت فرهنگی و اجتماعی هر منطقه است


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به اهمیت افزایش سرانه مطالعه در سطح کشور، گفت: کتابخانه ها فقط سالن مطالعه و مخزن به معنای امانت کتابخانه نیست و محل شکل گیری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در هر منطقه است.

- مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در حاشیه بهره برداری از کتابخانه استاد شهریار شهر چهارباغ، : ثمره و برکات افتتاح کتابخانه عمومی استاد شهریار بی تردید در این نسل و نسل آینده بروز و ظهور پیدا خواهد کرد.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه با اشاره به افتتاح کتابخانه مرکزی یزد در ابتدای هفته جاری، افزود: ما نسل جدیدی از کتابخانه های مرکزی را در کشور تجربه می کنیم.

  با کتابخانه مرکزی بجنورد شروع شد، با کتابخانه مرکزی مشهد ادامه یافت و در یزد استمرار داشت و در اوایل سال آینده نیز سه یا چهار کتابخانه مرکزی دیگر به ناوگان کتابخانه های عمومی کشور اضافه خواهد شد.

رمضانی با اشاره به یادداشتی از دفتر یادبود مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی یزد بیان کرد: بی تردید کتابخانه استاد شهریار محل خاطرات جوانان و نوجوانان امروز این منطقه در آینده خواهد شد و در بستر کتابخانه این خاطرات شیرین و دلنشین رقم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه محل شکل گیری فعالیت فرهنگی و اجتماعی هر منطقه است

کتابخانه محل شکل گیری فعالیت فرهنگی و اجتماعی هر منطقه است