مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-11اقتصادي

کمبود کالایی در بازار شب عید مازندران وجود ندارد


استاندار مازندران با بیان این که گزارشی از کمبود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار این استان تاکنون ارائه نشده است ، گفت: اجناس و کالاهای اساسی به اندازه کافی در سطح استان موجود بوده و در این ارتباط جای هیچ گونه نگرانی نیست.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان این که گزارشی از کمبود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار این استان تاکنون ارائه نشده است ، گفت: اجناس و کالاهای اساسی به اندازه کافی در سطح استان موجود بوده و در این ارتباط جای هیچ گونه نگرانی نیست.

‎ احمد حسین زادگان در حاشیه افتتاح بزرگترین هایپر مارکت شمال کشور بر لزوم بازررسی مستمر بر قیمت کالاهای اساسی در استان تاکید کرد و افزود: با همکاری مردم و بازرسان بازارشب عید بیش از پیش تحت نظارت قرار دارد.

استاندار مازندران با تاکید بر این که با سوء استفاده کنندگان محصولات اساسی بدون هیچ تعارفی به شدت برخورد می شود، بیان داشت: طرح نظارتی نوروز 1400، با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات است.

حسین زادگان با ذکر این نکته که واحد های تولیدی مستقر در مازندران اولویت توزیع محصولات تولیدی شان را برای مصرف کنندگان استان با قیمت مناسب تر قرار دادند، ادامه داد: توزیع پرتقال و سیب به عنوان 2 میوه مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کالایی در بازار شب عید مازندران وجود ندارد

کمبود کالایی در بازار شب عید مازندران وجود ندارد