مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-11اقتصادي

تقویت ناوگان اتوبوسرانی تهران در خطوط منتهی به مراکز خرید


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای استقبال از نوروز 1400 گفت: در روزهای پایانی سال، تعداد سفرهای روزانه از جمله استفاده از اتوبوس به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و مجموعه اتوبوسرانی همزمان با رعایت پروتکل های بهداشتی، - اقدامات لازم به منظور استفاده حداکثری از توان ناوگان متناسب با افزایش حجم تقاضای سفر را به کار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمود ترفع با تأکید بر اینکه مجموعه اتوبوسرانی برای پاسخگویی به نیاز شهروندان با تمام توان به میدان آمده است، افزود: با وجود فرسودگی ناوگان، تلاش کردیم تا از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و ظرفیت جدید شامل 210 دستگاه اتوبوس و مینی بوس که اخیراً وارد ناوگان شده اند را نیز به کار گیریم.

ترفع با بیان اینکه نسبت به انجام تعمیرات جزیی و کلی اتوبوس های فرسوده و نیازمند تعمیر اقدام کرده ایم، تصریح کرد: در هفته پایانی سال، علاوه بر تقویت کلی ناوگان، خطوط منتهی به بازارها و مراکز خرید نیز به صورت ویژه تقویت می شوند.

وی با اشاره به اینکه 40 دستگاه اتوبوس و مینی بوس دیگر نیز تا قبل از پایان سال تحویل گرفته می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه به دلیل موج جدید شیوع بیماری کرونا، پیش بینی می شود بسیاری از شهروندان از انجام سفر در ایام نوروز صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ناوگان اتوبوسرانی تهران در خطوط منتهی به مراکز خرید

تقویت ناوگان اتوبوسرانی تهران در خطوط منتهی به مراکز خرید