مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-11بين الملل

احتمال تعویق سفر نتانیاهو به امارات به بهانه بستری شدن همسرش


برخی گزارش ها از احتمال به تعویق افتادن سفر امروز نتانیاهو به امارات خبر دادند و رسانه ها بهانه این تعویق را بستری شدن همسر او در بیمارستان ذکر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دن ویلیامز خبرنگار خبرگزاری رویترز در قدس گزارش کرد که احتمالاً سفر امروز (پنجشنبه) است.

طبق این گزارش، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت یکسری آزمایش ها قرار گرفته است و احتمالاً چند روز در بیمارستان بستری خواهد بود و نتانیاهو نیز با همسرش به بیمارستان رفته است.

در پی انتشار این خبر، خبرنگار رویترز گزارش کرد: سفر امروز نتانیاهو به امارات عربی متحده (گرچه هنوز رسماً تأیید نشده است) احتمالاً به واسطه بستری شدن همسرش برای آپاندیس به تعویق خواهد افتاد، ظریف یک ساعت آینده در این زمینه احتمالاً تصمیم گیری می شود .

روز گذشته پس از اعلام خبر سفر نتانیاهو به امارات عربی متحده، منابع مطلع اماراتی بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) گفتند که ولی عهد سعودی آماده است تا با نخست وزیر اسراییل در ابوظبی دیدار کند که پس از آن منابع اماراتی نیز از آمادگی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برای این دیدار خبر دادند.

طبق گزارش های پیشین، قرار بر آن بوده است که روز پنجشنبه نتانیاهو به صورت رسمی و برای اولین بار به امارات عربی متحده سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعویق سفر نتانیاهو به امارات به بهانه بستری شدن همسرش

احتمال تعویق سفر نتانیاهو به امارات به بهانه بستری شدن همسرش