مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-11سياسي

اجرای «پویش شهید مهربان من»/ سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به برگزاری پویش «شهید مهربان من» با هدف سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید گفت: مراسم کاشت درخت با عنوان «به یاد هر شهید، - احمد عباسیه بزرگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه روز با عنوان نسل لاله ها، از 114 کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه مردمی با عنوان پویش شهید مهربان من سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید پیگیری می شود افزود: اجرای طرح ویزیت رایگان و پایش سلامت جامعه ایثارگری نیز از دیگر طرح های قابل اجراست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به برگزاری آیین اعطای تندیس فداکاری به دانشجویان فداکار در حوزه ایثار اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: بر این اساس همزمان 300 تندیس به فداکاران عرصه سلامت در سراسر کشور اعطا می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در این هفته خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در شب یا روز 22 اسفندماه؛ با یک پدر، مادر، همسر و فرزند شهید دیدار خواهیم داشت.

عباسیه بزرگی به برگزاری مراسم اهتزاز پرچم و تعویض پرچم و گلباران گلزار مطهر شهدا اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش ملی علمی و حقوقی کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز نیز از جمله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «پویش شهید مهربان من»/ سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید

اجرای «پویش شهید مهربان من»/ سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید