مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-11اجتماعي

توزیع یک و میلیون و 600 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در کشور


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از توزیع یک میلیون و 600 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم توزیع تبرکات مهدوی از محل موقوفات که در امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل برگزار شد، با تبریک مبعث پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: بنا به دلایل تاریخی استان مازندران، از لحاظ کمیت بقاع متبرکه و همچنین کمک های مومنانه همچون برگ زرینی در تاریخ تشیع می درخشد.

وی با بیان اینکه پیام مبعث پیام مهربانی است و حضرت محمد (ص) اساس بعثت خود را نهادینه کردن مکارم اخلاق عنوان کردند، افزود: در تفکر اسلام و شیعه، انسان کامل، انسانی اخلاق مدار است و اگر می خواهیم ببینیم که جامعه چقدر اسلامی است باید ببینیم که جامعه ما چقدر مهربان است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه امروز می بینیم که چقدر مهربانی در جامعه زیاد شده است، خاطرنشان کرد: کمک های مومنانه در این مکان مقدس نشانه معجزه امامزاده قاسم است، امامزادگان زنده هستند و زنده بودن خود را نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک و میلیون و 600 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در کشور

توزیع یک و میلیون و 600 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در کشور