مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-11سياسي

ثبت نام 52 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان کرج


فرماندار کرج با بیان اینکه در نخستین روز از ثبت نام داوطلبان عضویت شوراهای اسلامی در این شهرستان 52 نفر ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد 25 نفر به صورت غیرحضوری ثبت نام خود را قطعی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غفور قاسم پور با اشاره به پایان نخستین روز از ثبت نام داوطلبان عضویت ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، به تشریح آمار ثبت نام داوطلبان پرداخت و اظهار داشت: تا ساعت 18 روز گذشته، 52 نفر ثبت نام خود را در این شهرستان نهایی کردند که از این تعداد 27 نفر به صورت حضوری، 5 نفر از طریق اپلیکشین موبایلی، 10 نفر از طریق دسکتاپ اپلیکشین و 10 نفر نیز با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی در ادامه به تفکیک تعداد داوطلبان ثبت نامی در مرکز استان و شهرهای اقماری شهرستان کرج نیز را برشمرد و افزود: روز گذشته 25 نفر در مرکز شهر کرج ثبت نام کردند و در بخش آسارا نیز تنها یک نفر ثبت نام خود را قطعی کرد.

قاسم پور اضافه کرد: همچنین از بین شهرهای اقماری کرج نیز 5 نفر از کمال شهر کرج، 13 نفر از شهر گرمدره، 3 نفر از ماهدشت و 5 نفر از محمدشهر داوطلب عضویت در شوراهای شهرستان کرج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 52 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان کرج

ثبت نام 52 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان کرج