مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-11اقتصادي

حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه / پذیرش بیمار با کد ملی صورت می گیرد


مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه استان گفت: با هدف استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در مراکز درمانی استان دفترچه درمانی بیمه سلامت از اردیبهشت ماه سال آینده حذف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث مظفری امروز در جمع اصحاب رسانه از حذف دفترچه کاغذی بیمه سلامت طی سال آینده خبر داد و  اظهار داشت: بیمه سلامت کرمانشاه، یک میلیون و 250 هزار نفر یعنی 60 درصد از جمعیت استان را در قالب پنج صندوق بیمه ای شامل، صندوق کارکنان دولت ، صندوق روستاییان و عشایر ، صندوق بیمه همگانی رایگان ، صندوق ایرانیان و صندوق سایر اقشار زیرپوشش دارد.

وی با بیان اینکه دفترچه کاغذی بیمه سلامت به جزء دفترچه بیماران خاص، بصورت 6 برگی صادر می شود، افزود: دفترچه بیماران خاص تالاسمی، هموفیلی، ام.

اس و دیالیزی تا ابتدای اردیبهشت ماه سال 1400 صادر می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: بیمه سلامت کرمانشاه 2 هزار و 220 بیمار خاص زیرپوشش دارد که ماهیانه برای بستری و درمان آن ها 2 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت می شود.

مظفری در ادامه از انجام نسخه نویسی الکترونیک در تمامی بیمارستان های استان  خبر داد و گفت: بیمه شدگان در صورت هرگونه ابهام و سئوال می توانند در شهرستان های تابعه با اداره بیمه سلامت شهرستان و در شهرستان کرمانشاه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه / پذیرش بیمار با کد ملی صورت می گیرد

حذف دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه / پذیرش بیمار با کد ملی صورت می گیرد