مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-11سياسي

48 ثبت نامی در روز اول / داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری ندارند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در روز اول ثبت نام از کاندیداهای ششمین دوره شوراهای شهر، 46 نفر در سطح استان ثبت نام کردند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در روز اول ثبت نام از کاندیداهای ششمین دوره شوراهای شهر، 46 نفر در سطح استان ثبت نام کردند.

بهروز ندایی در جلسه هماهنگی اعلام آخرین آمار ثبت نامی ها در اردبیل اظهار کرد: تاکنون 48 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای شهر در سطح استان ثبت نام کردند که ثبت نام 30 نفر تاکنون قطعی شده و 16 نفر نیز در مرحله بررسی و تأیید نهایی ثبت نام است.

وی بیشترین کاندیداهای ثبت نامی را مربوط به شهر اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر اعلام کرد و گفت: ما تاکیدمان بر این است تا داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و حتی از فرصت ایام تعطیل پیش رو برای ثبت نام استفاده کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: داوطلبان حتی در روزهای تعطیل نیز می توانند مراحل ثبت نام الکترونیکی را در کنار ثبت نام حضوری انجام داده و هیچ مانعی برای ثبت نام در ایام تعطیلات برای داوطلبان وجود ندارد.

ندایی افزود: براساس اطلاعیه شماره هشت وزارت کشور، داوطلبان بعد از انجام مراحل ثبت نام در اپلیکیشن موبایلی، رایانه ها و همچنین ثبت نام در دفاتر پیشخوان با دریافت پیامک دیگر نیازی به حضور در فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 ثبت نامی در روز اول / داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری ندارند

48 ثبت نامی در روز اول / داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری ندارند